Tuesday, December 28

.azam.

tahun baru dah nak datang .

so , apa azam tahun baru korang ? . 

azam saya ? banyak . tapi yang semestinya saya nak jadi lebih baik dari tahun lepas . saya nak perbaiki balik kesilapan kesilapan saya tahun lepas . Insya Allah . and more important , saya nak avoid couple . boleh ke ? try je la . kan ? haha . 

tak sabar sabar ni . nak balik hostel . tak tahu lah kenapa , tapi memang rasa semangat sangat nak balik smka tu . haha . rasa rindu gila nak duduk dalam asrama . :D 

cuma , tahun depan . ramai dah pindah . it is very very not cooooll . :( . 

haha . tak apa lah . setiap pertemuan ada perpisahan . kan ? hee . cuma satu je lah ye yang saya nak ingatkan .... azam tak semestinya time time tahun baru je , tiap tiap hari pun kita boleh tanam azam . korang pun mesti dah selalu diingatkan macam tu kan . kan kan ? hehe . 

apa apa pun . be more better than last year . maju ke hadapan ! :) 

psI : umi tengah baca novel 

psII : entah lah kenapa , banyak nombor tak kenal masuk phone . tak suka tol ! haha .

psIII : 3 barang lagi mau beli , untuk pulang ke asrama . hihikk . 








Syukran Jazilan for my dear readers :) YA ALLAH take care of this person who is reading this , hear my words YA ALLAH guide this person with your LIGHT :) insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...