Friday, December 17

.hujan diluar , banjir di dalam.

petang tadi , sedang saya mengemas dapur . ayah tanya : "air apa yang tumpah ni?" . saya pun dengan selambanya menjawab : "baby la tu , bagi tumpah air"

padahal ..

masa saya masukkan baju baju 'wangi' ke dalam mesin basuh , saya lupa letakkan paip (yang mengeluarkan air sabun) tu kat dalam tandas . haha . habis lah banjir satu rumah . ish3 . maka , bersenamlah saya dan ayah saya bersama penyapu lidi dan mop . ok lah kan ? tak semena mena dapat hadiri kelas senaman . for free lagi . hahaha . sakit sakit pinggang . huhu .

psI : saya mahu buat banner . tapi takde photoshop dan malas download . -.-"

psII : hari ni saya banyak menghabiskan masa mengubahsuai blog . *wink wink .
Syukran Jazilan for my dear readers :) YA ALLAH take care of this person who is reading this , hear my words YA ALLAH guide this person with your LIGHT :) insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...