Saturday, December 25

.my first award !.



soalan pertama : ucapan anda ?

thanks to miss ilmuna yang sangat baik hati bagi saya awards ni , saya nak ucap apa ye ? hm , saya just nak doakan semoga semua muslimin dan muslimat mendapat keredhaanNYA . hihikk . :) 

soalan kedua : berikan empat ciri lelaki atau wanita idaman untuk dijadikan pasangan hidup 

  • seorang yang menjaga tanggujawab sebagai hamba Allah dan sebagai khalifah di bumi ini . bila dia jalankan tanggungjawab dengan Allah , barulah saya percaya dia akan bertanggungjawab menjaga saya :D
  • seorang yang prihatin kepada semua orang walaupun orang yang tidak dikenali 
  • seorang yang menerima saya seadanya , malah membantu saya memperbaiki keburukan saya 
  • seorang yang bersedia membimbing saya dan anak anak saya hingga ke syurga :)
soalan ketiga : pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan doa putus cinta ?

soalan di balas soalan ... ada ke doa doa tersebut ? hihi 

soalan kelima (last) : letakkan 10 link pilihan anda dan beritahu mereka , mereka telah memenangi award ni 

anda yang membaca :)





Syukran Jazilan for my dear readers :) YA ALLAH take care of this person who is reading this , hear my words YA ALLAH guide this person with your LIGHT :) insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...