Saturday, January 1

.cuti dah habis.

hari ini dah 1.1.2011 .

alahai , tak percaya nya saya dah form 4 . cepatnya masa berlalu . so , kat sini saya nak ambil peluang wish happy new year untuk semua . :) esok dah kena balik hostel dah . so , bye bye la to FACEBOOK and BLOGGER ni . haha . :D

sekarang saya tengah buat revision . revision apa ? revision mencari semua movie movie harry potter . saya suka sangat cerita harry potter . tinggi lah imaginasi siapa yang reka cerita tu . kadang kadang saya rasa macam nak je belajar magic macam dalam cerita tu . tapi malang nya semua tu tak masuk dek akal . hahaha .

saya dah tengok pun semua cerita dia sampai yang latest ni . tapi tak berapa ingat lah movie dia yang before before ni . sebab tu saya nak tengok balik . sekarang lagi satu je yang saya nak cari . HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE . lagi satu jeee . :D

saja nak buat list movie movie dia lah . hihikk . tengah excited ni . :D


  • Harry Potter And The Socerer's Stone
  • Harry Potter And The Chamber Of Secrets
  • Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
  • Harry Potter And The Goblet of Fire
  • Harry Potter And The Order Of The Phoenix
  • Harry Potter And The Half Blood Prince
  • Harry Potter And The Deathly Hallows ( part 1 )

itu lah semua cerita cerita dia . tu ikut turutan tau ! . cuti cuti ni , saya dah buat revision tengok semua cerita tu . tinggal lagi satu je . cerita yang ke empat tu , Harry Potter And The Goblet of Fire . 

ni lah dia kalau dah tak ada kerja sangat . haha .

apa apa pun . Happy New Year for All . semoga kehidupan kita Diredhai NYA . Amin . 

psI : ayah dan bamie pergi memancing . 

psII : tengah mencari movie harry potter yang masih belum ditemui itu . hahaha :D

psIII : ini adalah post yang terakhir sebelum saya pulang ke hostel . :)






Syukran Jazilan for my dear readers :) YA ALLAH take care of this person who is reading this , hear my words YA ALLAH guide this person with your LIGHT :) insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...